Gepersonaliseerde communicatie heeft bewezen impact.

Gepersonaliseerde documenten worden zorgvuldiger gelezen en resulteren in een hogere respons en dus verhoogde verkoop.

Waarom personaliseren? U wil uw klanten op de hoogte houden over nieuwe ontwikkelingen of nieuwe producten van uw bedrijf. Om de aandacht van de ontvanger te trekken is een eenvoudige standaard mailing soms niet doeltreffend genoeg. Wilt u een betere impact en hogere respons, dan is het gebruik van personalisatie en kleur noodzakelijk.

Gepersonaliseerde beelden

Hoe persoonlijker uw zending, hoe groter de kans op een respons en een aansluitend order. Zeer doorgedreven personalisatie kan tegenwoordig in full color en met verschillende beelden per unieke zending. Technologisch kan u vandaag bij een mailing meerdere vaste en variabele beelden gebruiken.

Doeltreffende en unieke communicatie

Bij doorgedreven personalisatie kan u enkel die delen van uw catalogus naar een welbepaalde klant of relatie sturen waarin hij/zij interesse heeft. Zo maakt u een catalogus of mailing die speciaal op maat gedrukt wordt. U kan per klant of per relatie een ander product in de kijker zetten door toepassing van 1 to 1- communicatie.