Deze reclametool is essentieel in de retail
Jouw merk in de kijker
Displaydozen of toonbankdisplays zijn onmisbare tools geworden om de verkoop te stimuleren en de aandacht van de klant te trekken in het winkelpunt. Ze vergroten bovendien de merkbekendheid. In deze blog gaan we dieper in op de verschillende kenmerken van de displaydoos.
Om in te bijten
Met je merk opvallen tussen de talrijke aanbieders is als retailer een uitdaging. Door felle kleuren of een verrassend design te gebruiken, springen jouw producten er zeker uit. Zo zorgt een leuke uitkap voor een speels effect dat zeker niet onopgemerkt blijft.
Onze klant Bartis zet een opvallende toonbankdisplay neer om zijn frituursnacks te promoten. Het mannetje met pet zet zijn tanden letterlijk in de worstjes. Een geslaagd project en bovendien 100% foodproof!
All-in-one
Het deksel van de displaydoos sluit volledig af waardoor de losse inhoud makkelijk kan vervoerd of verplaatst worden. Bovendien wordt de doos zo gevouwen dat het deksel de achterwand vormt waardoor de toonbankdisplay een dubbele functie krijgt.
Sweetpack liet vijf verschillende displaydozen produceren in frisse kleuren. Een ideale manier om de losse zakjes marshmellows te promoten in het winkelpunt.
Slimme marketing
Wil je een nieuw product introduceren bij je klanten? Kies dan voor een aantrekkelijke presentatie die past bij het merk en bedrijfsimago. Opvallen in het winkelpunt stimuleert ook impulsaankopen. Geen wonder dat toonbankdisplays vaak terug te vinden zijn op ooghoogte of aan de kassa.
Je ziet, de toonbankdisplay is een laagdrempelige verpakking waarmee je merk direct in het oog springt. Geef het een origineel karakter door een opvallend design.
Wil jij net zoals dit bedrijf uitpakken met leuk drukwerk of een coole verpakking?
Neem vrijblijvend contact op
Ons team van specialisten staat altijd klaar om samen met jou de perfecte oplossing te vinden. De koffie is al gezet!